Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~czerniakzly

o ja no fajno by było xD bedziesz szukac po maturze czy przed jeszcze?


ja jestem na grafice projektowej na ASP. poznan jest fuuuuj. a kraków piękny, też chciałam tam studiować kiedyś. ale potem się "okazało" że trochę daleko od domu. heh xD


nabierasz kurcze, zdjecia sa extra jak analogi !!! no nie wiem czy sie da tak przenosic u nas; a na jakies artystik nie idziesz? mniam kierunki ktore wymienilas są PYCHA. tez bym poszla na takie. a do poznania nie chcesz przyjsc? (poznan jest TFUUUU :/)


AAAaa. no tak. a gdzie studia? tj na czym? zdasz matmę, jakbyś miała nie zdać. no kurczę kraków kusi! ale mnie tam nie zechcą pewno.


OCH! to bolało, ja też chceeee !!!!! studia? przepraszam ze pytam


hej hej bardzo dziekuje Ci za takie miłe komentarze ciesze sie ze sie podoba podziwiam Twoją piekna galerie !!!! pozdrawiam!


ehm, dziekuje Jeszcze raz gratuluję wierszy. Piękne!


tak poza tym, to jak już tworzysz grupę "Twoja familia" to chociaż poprawnie i po polsku zrób jej opis -> "Stop grupą wzajemnej adoracji!" HAHAHA! Albo masz dziesięć lat i nie znasz zasad polskiej pisowni, albo jesteś niedouczony.


bez prac u ciebie troche nedznie wyglada twoje ocenianie cudzej roboty bo nie ma sie do czego odniesc: czy facet zna sie i brac pod uwage jego zdanie, czy sie nie zna i niezbyt sie nim przejmowac? radze wkleic swoje prace, ot tak, zeby byc fair, bo nikt tutaj nie potrzebuje anonimowych krytyków.


dzieki :D


piekne profiloweeeeee


tam są, okazuje się, DWA rowery! Matko jedyna. jakis dzieciak jechał przed facetem zdaje sie. xD pozdrawiam!


Piękny cytat paulo coehlo. z czego too?


hehe z tą poetką to blisko, w sensie: pisuję, ale do bycia poetą daleeekoooo. No ale "grunt to podstawa" i trza pisać wciąż coś.


dzieki za komenty ))


no a jednak...może być np. spuszczony na kwintę. hehe xD śliczne fotografie. a piechu niech się nie smuci!!!


hm hm hm. no nie wiem, dużo chętnych a katedra fotografii nie jest osobnym budynkiem. poza tym trza zdac normalne egzaminy (rysunek, malarstwo). no koszą koszą :D


hm nie wiem jaka jest fotografia, ja mam tylko raz w tygodniu zajęcia z fotografii bo jestem na grafice ale ogolnie to na maturze nic nie trzeba zdawac, wystarczy ja zdac. no ale za to są wstępne i tam już jest sporo do roboty. na fotografie przyjęto zdaje sie 8 osob. na grafike projektowa 15.


ja studiuję na poznańskiej ASP grafikę projektową. Hm Hm zobaczymy bo ciemnia na razie mnie przeraża


aaa no zobaczymy co sie bedzie działo na zajeciach z fotografii! będe zmuszona do analogowej, jak sie okazało. wiec zobaczymyyy dzieki!


ah i Yann Tiersen jest super.


ja tylko radzę. Mówię Ci, spróbuj dla zabawy popisać potocznie, po swojemu, dowcipnie, o sytuacjach w szkole, etc. Bez patosu, górnolotnych przenośni. I ubrac to w wersy i te inne. Pozdrawiam, i przepraszam, jeśli którykolwiek komentarz sprawił Ci przykrość. Jest w Tobie potencjał i szkoda go zakisić w słoiku andronów i grafomanstwa (którego oczywiście nie uprawiasz, ale do którego można czasem niestety dojść, tak jak ja teraz xD). Przepraszam, życzę powodzenia i trzymam kciuki !!!!!!!!!!!!!!!


tak właśnie pomyślalam potem ( o tej kobiecie i odbiciu). Myślmy tak o sobie, a co !!!!


nie ma za co


bardzoś dokładny! dzieki



1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt